dilluns, 16 de desembre del 2013

TENIM COL.LABORADORA A LA CANALLA TÉ PLANS


I després d’una pausa més llarga del que esperàvem vam fer una crida al blog per buscar un col·laborador, i la vam trobar!!!

Montse Vendrell
Ella es diu Montse Vendrell, té 36 anys i és veïna de Santa Coloma. És mare de 2 nens, un nen i una nena.

Ens hem conegut, ja fa unes setmanes i després d’un cafè, un dinar i una quedada de brainstorming, hem decidit ajuntar els nostres esforços per tirar endavant aquest projecte.

El que ens uneix és que els nostres fills siguin feliços i s’ho passin bé, en la difícil tasca de ser nen/a en un món d’adults.

Jo em dic Yolanda López i tinc 38 anys i també soc veïna de Santa Coloma des que vaig nèixer. Tinc una filla de 5 anys. L'existència d'aquesta web és gràcies a ella.
Yolanda López

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada